Aldrig mera socker

Idag blev jag påmind om varför jag nästan aldrig hetsar sötsaker. Man mår så sjukt illa! Och det går ju knappt veta när man spytt klart oavsett hur många gånger man sköljer med vatten, för det bara fortsätter att smaka sött (äckligt!). Mitt mantra under hela spyomgången var; Aldrig mera socker!
 
Eftersom jag hetsade sötsaker kan jag definitivt räkna med ett rejält plus på vågen. Jag måste, måste, måste fasta imorn! Ska klara det för en gångs skull. Mitt glykogenlager borde vara påfyllt med sockriga kolhydrater från dagens hets, vilket borde räcka för att kunna avstå från mat imorn. 
Florence
2013-12-19 @ 17:46:29
URL: http://oddworld.blogg.se/

Sådär brukar jag också tänka efter en hets, att det är så jäkla onödigt! Det är liksom inte ens gott! Usch... Kämpa på!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0