Konsekvenser

Att ofrivilligt inte kunna spy är nästan det jobbigaste som finns, så himla ångestfyllt.
 
Det tog 3 timmar för mig att spy idag. De två första timmarna kämpade jag som bara den, fick endast upp några tuggor. Drack litervis med vatten tills det släppte och äntligen fick jag upp mer. Obeskrivlig känsla, kände mig så lättad. 
 
Efteråt hände det skrämmande; allt började snurra, jag kollade mobilen och kunde inte läsa vad som stod eftersom blicken började försvinnade lite. Jag blev kokhet och började svettas jättemycket så jag la mig på golvet och somnade en stund. Efter ett tag vaknade jag igen, lika snurrig, så jag la mig i sängen istället och sov i 2.5 timme. När jag vaknade var jag dygnsur av att ha svettats så mycket.
 
Jag förstår inte vad som hände? Ännu en konsekvens av att spy antar jag.
 
 
Forma
2013-12-23 @ 16:56:04
URL: http://forma.blogg.se

Åh. Så himla läskigt. De äckliga konsekvenserna av att spy är värre än enbart svält, tycker jag. Usch.. Jag svimmar ibland och får så ont i halsen att jag knappt kan röka. Men, är på väg bort från spyandet nu. Försök du också, livet är värt mer än så. Kram.

Svar: Jo jag vet men det e så himla svårt när varenda liten matbit jag äter triggar till hets :// Kram fina du!
plasticmass.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0