Then you can glut yourself on love without getting full.

Den senaste tiden har mina hetsar bara blivit större och större. Verkligen ENORMA. Jag kan liksom vräka i mig minst 800 gram bröd, en hel kaviartub, 150 margarin, 300 gram ost, 2 liter gröt, 3-400 gram choklad, 500 gram pasta osv.. Hela paket av matvaror helt enkelt. När jag hetsar känner jag att jag inte får lämna någonting kvar, allt måste ätas upp. 
 
Jag blir verkligen rädd för mig själv. Min magsäck har antagligen töjts ut till en väldigt onormal storlek. Tar evigheter innan jag känner någon mättnad, till exempel efter att ha ätit en hel limpa känner jag knappt att jag ätit den.
 
Det är så skamfullt att skriva ut det här. Jag behöver hjälp så fort som möjligt, men som vanligt med vården ska allt gå i snigeltakt.
 
wtf | via Tumblr



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0