Kontroll?

Folk får gärna tycka att jag är en elak människa nu, men för att jag för en gångs skull inte skulle kunna hetsa ikväll så tog jag all frestande mat och slängde bokstavligt talat ut det genom fönstret, det som gick spolade jag ner i toaletten.
Självklart har jag skuldkänslor som slänger och slösar på dyr mat men det blir ju exakt samma sak om jag skulle hetsat och spytt upp maten i toaletten igen. Då skulle jag dessutom bara förstört mig själv ännu mer.
 
Skämt åsido får väl fåglarna lite mat där ute i kylan.
 
You have no idea
Forma
2013-12-01 @ 22:02:40
URL: http://forma.blogg.se

Haha, om du är elak så är jag det också! Har gjort sådär massa gånger. Till och med nu när jag fastar så händer de att jag spolar ner tex en halv påse chips eller några kakor. När min sambo kommer hem låtsas jag som inget och han tror att jag ätit de då. Haha. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0