Akuten

Fy vilka hemska dagar det varit.

I söndags kväll efter en hets & spyomgång fick jag väldigt ont i magen. Smärtorna blev bara värre och värre så jag kunde inte sova under natten. Efter midnatt var det nog och jag bad mamma ringa efter en ambulans. Magsmärtan var verkligen outhärdlig, kändes som hela magen gått sönder. Kunde inte röra på mig ordentligt eller stå upprätt utan att behöva böja mig ner pga smärtan.
Jag åkte in på akuten och fick berätta vad som hänt (det var så fruktansvärt pinsamt att berätta om mina ätstörningar..) varpå läkaren undersökte lite och sa att min magsäck är irriterad pga kräkningarna.
Sen fick jag åka hem och har varit hemma sen dess till och med idag. Fick feber senare på dagen i måndags också. Hade absolut ingen aptit heller (så himla skönt att slippa vara sugen och därmed slippa hets och spya!).
Magsmärtan sitter fortfarande i men det har i alla fall blivit bättre, kan som tur är dricka vatten nu utan att det gör ont.
Nathalie
2014-02-06 @ 08:45:01
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0