Ilande tänder

Mina tänder har börjat ila så fruktansvärt mycket igen. Bara jag råkar snudda vid insidan med tandborsten så gör det ont! 
Därför ska jag försöka att inte spy idag, trots att jag ätit alldeles för mycket, som vanligt. 
Update: Spydde ändå..

Jag känner hur mycket den här ätstörningen har förändrat mig, nästan personlighetsförändrat. Jag har nästan inga egna val, allt styrs av ätstörningarstankar. Rutiner, tvång och självskada. 
Mina känslor är väldigt instabila och överdrivna, kan börja gråta för småsaker och fyllas av självhat för små misstag. 

Hur som helst, behöver verkligen komma igång med skolarbetet men koncentrationen räcker inte till..
Nathalie
2014-01-21 @ 18:34:23
URL: http://www.h0minem.blogspot.com

Svar: Går i en ganska liten skola men vi kan inte köpa proteinbarer eller riskakor där. Hade själv köpt med det från Hemköp. ^^ Ser dock att vi båda bor i Stoclholm! :) Har du kik? (Om du vill prata!)

Nathalie
2014-01-21 @ 18:36:29
URL: http://h0minem.blogspot.com

Känner förresten igen mig i en del av inlägget! Man blir helt besatt av diverse saker!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0