Keep a binge..

Sitter och vrider och vänder mig av smärta. Blev 'tvungen' att behålla den här hetsen pga att kräkreflexerna bara låst sig och jag fick inte upp något. Fy vad ont det gör i magen just nu! Kunde inte ens gå upprätt till och från badrummet. Sån fruktansvärd smärta! Undrar hur mycket mat som egentligen krävs för att spräcka magsäcken?
Forma
2014-01-30 @ 23:24:56
URL: http://forma.blogg.se

De är nog riktigt jäkla mycket, säkert 10 ggr en hets direkt sådär! Många har ju mat ätar tävlingar osv och då äter man ju vääldigt mycket, haha.
De blir bättre imorgon, positiva med att behålla en hets är att man lättare sköter sig dagarna framöver (iallafall för min del)!

Svar: Jag läste om en tjej som dog av att hennes magsäck sprack pga för mycket mat under en hets :sJo det stämmer, bara så svårt att inte spy när man väl hetsat!
Kramar!
plasticmass.blogg.se

En flicka som är stark
2014-01-31 @ 15:10:03
URL: http://enflickasomarstark.blo.gg

Fortsätt kämpa fina du!

Svar: <3
plasticmass.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0