Pain

Idag skolkade jag från skolan. Endast på grund av att jag inte kunde spy upp min hets igår. Därför fastar jag idag och tänker hålla mig så isolerad som möjligt. Aldrig att jag visar upp allt "nytt" fett och min svullna äckliga mage.
Kunde inte ens sova för det gjorde så fruktansvärt ont i magen!

Hädanefter ska jag börja dricka alkohol istället för att hetsa. Har märkt att det distraherar mig från all hunger och sug efter mat. Visst, det är inte särskilt hälsosamt, men jag bryr mig faktiskt inte så länge det hjälper mig att hålla mig borta från mat. 


therese
2014-01-13 @ 16:20:54
URL: http://pappersflyygplan.blogspot.se/

nej, jag menar inte så. min oaktiva vardag är pga min benskada, annars är jag aktiv, brukar träna 2-3 timmar per dag, men just nu går inte det och därför blir hetsarna mer eftersom jag inte kan förbränna och "rensa mig".
styrkekramar. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0